1.258064516129 1 1 1 1 1 Rating 1.26 (31 Votes)

Activia reklám

*************************
Activia joghurt - 30s +++ Értékelés: 4,4/10
Ugye sok Activia reklámot megéltünk már te meg én? Régi harcosok vagyunk mi, sok minden olyasmit láttunk, amit mások elképzelni se tudnak. De hát úgy tűnik, a harcnak soha sincs vége. Épp ezért vagyunk mi, hogy folytassuk. Ez a dolgunk. És mi tesszük a dolgunkat. Hogy miért állok ilyen ellenségesen hozzá ehhez az egészhez? Dehogy állok ellenségesen hozzá. Ők állnak hozzám ellenségesen. Én csak barátkozni akarok. Most például ezzel a Pocak nevű zokniszerű lénnyel.

***************


***************
Jaj, jaj, jaj, de jópofa! Mármint ez az új koncepció. Nekem új, csak most figyeltem fel rá. Mert be kell vallanom, ezen blog ellenére azért én alapjában egy reklámkerülő ember vagyok, elnézést. Tehát íme, újból „fegyvert” váltunk, félre a híres emberekkel, félre az önvallomásokkal, félre a belek működését szemléletesen megjelenítő megoldásokkal, jöjjön egy kedves figura, úgyis mint a brand szerves része, ami könnyen megjeleníthető, könnyen megjegyezhető, és így könnyen felidézhető vélhetőleg a hozzákapcsolódott termékkel együtt. Nevezetesen veszünk például egy zöld, zokniszerű figurát, és legyen az ő neve mától kezdve Pocak.
Miért? Mert így kedvesen megszemélyesítjük a „célterületet”, tudunk vele beszélgetni úgymond szalonképesen, és így kvázi ő meg képviseli ugyebár a saját érdekeit nagyon aranyosan, semmi belek, meg bélmozgást imitáló, lefelé tartó mozdulatok, vagyis nem kell egy szép nőhöz elképzelnem a kékesen tekergő belső világát is, lerontva így esélyeimet a pszichés, és ennélfogva nem csak a pszichés helytállást illetően a következő nő-közeli lehetőségem alkalmával.
A konkrét példánál maradva, itt az történik, hogy túl vagyunk már a nagy ünnepek béli gyomorforgatáson, és ennélfogva éppen nagyon ki vagyunk készülve belügyileg. A fiatal csinos nő aléltan hever a kereveten a karácsonyi vendéglátás romjai mellett, és a saját hasához beszél, ami nem csoda egy ilyen megterhelés után. Úgy tűnik neki, mintha a pocakja önálló életre kelt volna egy zöld zokni formájában. Lehet, a mértéktelen evés is okozhat delirium tremens szerű tüneteket. Nos, ez a Pocak aztán megmondja a tutit, nevezetesen, hogy csináljunk már végre valamit, és bekapcsolja a zenét az alélt hölgyet a tespedtségből kizökkentendő. Ki is zökkenti, mintegy kirúgja a térbe, ahol aztán a hölgy ugrókötelezni kezd. És a mesélő néni el is mondja, mi a teendő. Tehát hogy mozogj rendszeresen, étkezz változatosan. Mondjuk ez így tök elég is volna az orvostudomány mai állása szerint, de itt nem ezt reklámozzuk valahogy. Ezért aztán hozzátétetik, hogy egyél mindennap egy finom Activiát, ja és csatlakozz valami VIP programhoz, ahol egyéni tervet fognak neked összeállítani. Nem mondom el, nézd meg magad, a lényeg, hogy egy csomó önzetlen szakember szeretne gondoskodni arról, hogy egészségesebben élj, mert ők csak a te érdekedet tartják szem előtt. De tényleg. Nem hiszed? Tök véletlen, hogy minden Activia színben pompázik a honlapon, és hogy valahogy mindig oda lyukadnak ki… hát hogy tudod… hogy azért van ez az életelixír, ez a halhatatlanságot biztosító szer… ez a… na jó, nem egészen ezt mondják, de ha beszervezel még öt embert, akkor kapsz ajándékba négy doboz ilyet. Megéri, mozdulj már rá.
Tehát most váltottunk, most már nem bizonygatjuk, hogy csak nekünk van ilyen izé baktériumunk a joghurtunkban, hanem ezt hanyagoljuk, mert mindenféle jogi kellemetlenségünk támadt belőle, helyette most aranyosságosra vesszük a figurát, majdhogynem infantilisra, és ezzel a gyermeki bájjal operálunk. Hát ki ne szeretné azt a kis pici poci pocakját. És tényleg, így már mindjárt más, hiszen a kedves figura jól passzol a kedves, bájos, szép ifjú hölgyhöz, aki maga is olyan dédelgetni való, cicás, bújós, puha, meleg, bársonyos… izé… szóval jobban passzol, mint a belek mozgását imitáló szép női kéz, ha még tetszenek emlékezni.
Na most hogy mi lesz azon célcsoportból ezek szerint kiesett elemekkel, mit például én, akiknek – igaz, kissé máshogyan, mint a beleknél – azért ettől is feláll a szőr a hátukon, mert hogy nem jön be nekik ez a gügyögő, gejl stílus, azt nem tudom. Szerintem nincs is ránk szükség. Vannak a másik táborban épp elegen az extra profit megtermeléséhez. Ja, és mi van, ha én ezen reklám ellenére is veszek ilyet, mert veszek és kész, ha megkívánom. Azt hiszem, ez ennek a cégnek a nagy szerencséje…
*******************************************************************************
Értékelés: 4,4/10 pont (ISTST szám)
A BRAND bevésése (Imprinting) – 4/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 4/10
A látvány (Scene) – 5/10
A technika (Technology) – 6/10
{mxc}