1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Garnier reklám

*************************
Garnier Invisi Mineral Calm 48H dezodor - 20s +++ Értékelés: 4,6/10
Új! Tehát megint a varázsszó, az új. És ha új, hát akkor jöjjön valamilyen soha nem volt. Nos kérem szépen itt az az innováció tárgya, hogy minden eddigi hasonló termékkel ellentétben ez úgy ápolja a bőrt, hogy közben foltmentes marad a ruha. Korábban súlyos dilemmával kellett megküzdenie minden valamit magára adó nőnek. Vagy ápolatlan bőrrel közlekedik, de foltmentes ruhában, vagy ápoltan, de foltos öltözékben, mint egy csöves.

***************


***************

Ez ugye amolyan 22-es csapdája féleség, hiszen szép ruhában az esetleges kezdeti sikereket durván annullálja a később feltárulkozó ápolatlan bőr, míg foltos ruhában el sem lehet jutni a bőrfeltáró stációig. De ennek most vége! Ugyanis ez a jólelkű cég nem kevesebbre vállalkozik, mint hogy egyszer és mindenkorra véget vessen ennek a szörnyű és kilátástalan helyzetnek, vagyis egyszerűen és lényegre törően fogalmazva, arra teszi fel életét, hogy megmentse a női nemet.

„Foltmentes ruha, vagy ápolt bőr?  A kettő egyszerre!” Ez tehát a nagy bejelentés. És a képbeöntők nagyon helyesen a történelmi bejelentéshez méltó környezetbe helyezik a történéseket. Vad sziklák közt zajlik a dráma, akárcsak Prométheuszé, akinek hasonló sziklákhoz láncolva kellett igen tetemes időkig elviselni, hogy egy Ethon nevű derék sas tépdesse a máját büntetésül, amiért az embereknek ajándékozta a tüzet. Nos, az analógia azt hiszem igen szembeötlő, hiszen a mi cégünk is egy olyan csodaszert ajándékozott – némi térítés ellenében – a föld asszonyainak, amelynek értékessége, emberi sors megváltoztató ereje nem lehet kétséges. Szép szimbolikus képsorok mutatják, ahogy a fehér (a jó), és a fekete (a rossz) egy fehér (jó) melltartós asszonyba egyesül, vagyis győz a jó.

És hogy miből áll a jóság?

Egy, nyugtatja és ápolja az epilált bőrt. Vagyis ahogy a felirat hirdeti, nyugtató allantoin van benne. Hülye vagy ha nem tudod, wiki mondja, hogy ez egy heterociklusos szerves vegyület, összegképlete C4H6N4O3. Az allantoint először 1800-ban izolálták marhamagzatléből és borjúvizeletből, majd 1838-ban mesterségesen is előállította Liebig és Wöhler. Igen, pisiből szokás ezt kivonni, hogy aztán például szájvíznek legyen az egyik összetevője. De ez jó, ne izgulj, hiszen végül is minden atomokból meg elektronokból áll. Az más kérdés, hogy minek kell kiírni olyasmit, ami csak egy kattintásra van a pisitől. Vagy a nők soha nem kattintanak?

Kettő, láthatatlan a feketén. Most valószínűleg én vagyok a műveletlen, hiszen nekem ez azt mondja, hogy viszont minden más színű ruhán látható. Pedig nyilván arról van szó, hogy a fekete volt a foltosodás úgymond utolsó bástyája – mint az köztudott – és most végre ez a bástya is ledőlt. Megtudjuk továbbá, hogy az izzadásgátló hatás negyvennyolc órán át érvényesül. Vagyis a szer nyilván mosakodás álló, vagy ha használjuk, a mosakodás negyvennyolc órán belül nem ajánlott.

De jaj, mit látok! Csak nem a fekete nő néz velem újból farkasszemet? Hát mégis győzött a gonosz? Ez azért van, mert nem figyelsz. Hiszen épp a feketét szabadítottuk meg lelkének foltjaitól, és láthatod, hogy amiképpen Mózes a Vörös-tengert, akképpen választja ketté a fekete dáma az izzadást jelképező vízesést. És hát mi volna nagyszerűbb látvány annál, hogy az, akit eddig gonosznak tudtunk, éppen hogy egy jó cselekedetével igazolja jó irányba történő pálfordulását.

Meggyőződésem, hogy a kreatívok, akik e munkát az asztalra tették, a fentieket mind végiggondolták, és tudatosan választották e szép szimbolikus mesét e remek készítmény propagálásának elősegítése végett. Arról nem beszélve, hogy innentől kezdve, nekem új ismerkedési szövegem van. Csak odamegyek egy csinos, de foltos ruhájú nőhöz, és gyengéden megkérdezem, akarja-e, hogy csodát tegyek vele? És mielőtt rosszra (jóra) gondolna, én bizony előveszem. A terméket. És lespriccelem. Vagy elég, ha egyszerűen lepisilem?
*******************************************************************************

Értékelés: 4,6/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 5/10
A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10
Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 4/10
A látvány (Scene) – 6/10
A technika (Technology) – 5/10
{mxc}