1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Pantoloc reklám

*************************

Pantoloc CONTROL tabletta - 20s +++ Értékelés: 4,0/10

Ezt a típust is nagyon szeretem. Itt arról van szó, hogy mintegy ráébresztenek, adott állapotod nem jó. Mégpedig azért nem, mert összehasonlítva más állapotokkal, könnyen belátható, hogy sokkal rosszabb azoknál, már ha eddig ez nem tűnt volna fel neked. Na most ha ezt beláttad, és vágyni kezdted ezt a jobb állapotot, akkor készítményünkkel könnyedén elérheted e célt. Nézzük mondjuk ezt a példát:

***************


***************

Jelen esetben a reklámozandó szer egy gyomorégés nevű fiziológiai állapotot van hivatva megszüntetni. Persze mondhatnánk egész egyszerűen, ha ég a gyomra, szedje ezt. Na jó, nyilván be lehet csomagolni valami animációba, vagy esetleg ha nagy fantázia túltengésünk van, akkor két ördög rakhat tüzet a gyomrunkban és egy nagy üstben főzhet éppen egy honpolgárt. Esetleg a készítmény arculatát magukon viselő tűzoltó autók rohanhatnának le vadul szirénázva a torkunkon, és a helyszínen hős tűzoltók küzdhetnének a gyomor lángjaival. Persze a vízsugár csak azután lenne jó erős, miután a tűzoltó bevette a prosztatára való szert. Miért, kombinált reklámról még nem hallottál? Mert én nem. Szóval lehetne itt mindenféle nagyon kreatív módszerrel felidézni a kedves nézőben, milyen is az a gyomorégés.

De adott példánkat nézve azt hiszem be kell lássam, valahogy én megint túlságosan direkten, mondhatni primitíven közelítem meg a feladatot. Ugyanis miről van itt szó? Arról, hogy az ember - feltehetőleg lustaságból - hajlamos hagyni, hogy bizonyos dolgok őt megzavarják, függetlenül nevezett dolgok kellemetlenségének mértékétől. Ezért bizonyos alternatívák bemutatásával kell őt meggyőzni arról, hogy ez nem helyes. Ilyen zavaró dolog lehet például a gyomorégés, a fejfájás, a hasmenés, a felpuffadás, a havi vérzés, a hüvelyszárazság, a hüvelygomba, a lábgomba, a prosztata megnagyobbodás, a vakbélgyulladás, a hererák, és a halál. Ezek mind megzavarhatják a napi életritmusodat, apróbb, nagyobb napi örömeidet. Te viszont, ha ezek a jóságos termékgyártók hagynák, mit sem törődnél ezen zavaró momentumokkal, mit neked egy kis gyomorégés, vagy migrén, inkább könnyedén lemondasz a napi apróbb nagyobb örömökről, csakhogy teret engedhess ezen bagatell gyötrelmeknek.

Ezért készülnek az ilyen típusú reklámok, amelyekben a gyártók aggodalmát a kreatívok okosan közvetítve mintegy a térdükre ültetnek, és mélyen a szemedbe nézve felteszik a kérdést:

Napjaink tele vannak csodálatos pillanatokkal. Miért hagyná, hogy a gyakori gyomorégés megzavarja?

És ekkor te elgondolkozol. Tényleg, miért is hagynám, hogy azt a sok csodálatos pillanatot, ami mindennap történik velem, megzavarja a gyomorégés? Hiszen lehetne ez máshogy is. Most felnyílt a szemem. Most már tisztán látok. Eddig hagytam, hadd égjen az a gyomor, hadd görnyedjek össze a fájdalomtól, hadd hányjak epét, de ennek most vége! Igen, belátom, csodálatos pillanatokat átélni sokkal jobb gyomorégés nélkül, mint gyomorégéssel! Hogy én eddig erre nem gondoltam! Köszönöm neked gyártó cég, köszönöm neked okos kreatív! Hogy én milyen hálás vagyok mostan itten! És azt tessék elképzelni, hogy ez a szer is a probléma forrásánál hat. Ezt a fantasztikus képességet már más reklámokban, más szerek esetében is megcsodáltam, tehát hogy ha a fejemre szedem, nem a seggemben hat.

Ugye tetszenek már érteni a koncepciót?

Az emberek alapesetben inkább kínlódnak. A napok csodálatos pillanataiban egymásra lihegik a gyomorégős bűzös leheletüket, finganak az ünnepi asztalnál, hasmenéstől gyötörten maguk alá rondítanak, amikor éppen megkérik a kezüket, hogy a hüvely különféle eltérő stációinak zavaró hatásairól már ne is beszéljek az élet további csodálatos pillanataiban. De épp itt állnak csatasorba a csodálatos szerek, és az azokat lelkesen, és elhivatottan népszerűsítő fantasztikus kreatívok. És jő a megvilágosodás.

Na ettől rendesen égni kezdett a gyomrom. Megyek, beveszek egy kis szódabikarbónát. Mert lehet, épp most következik a napom egyik csodálatos pillanata. Mondjuk hogy elmúlik a gyomorégésem.

*******************************************************************************

Értékelés: 4,0/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

{mxc}