Magyar

Olvasóink értékelése: 4 / 5

Csillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag aktívCsillag inaktív
 

UPC reklám

*************************

UPC Digitális TV - 20s +++ Értékelés: 3,2/10

Egyébként ez egy rövidített verzió, az eredetiben kicsit hosszabban ecseteli a srác az adott példa kapcsán, hogy mekkora veszteség érheti a nézőt, ha egy pillanatra leveszi a szemét a képernyőről. A srác egyike azon két fiatalembernek, akiket már hallottunk itt beszélgetni az internet nagyszerűségéről, nagyon trendi és fiatalos stílusban. És a duma most is nagyon trendi.

***************


***************

Ugye azzal próbáljuk most e szolgáltatói csomag nagyszerűségét megértetni az egyszerű földi halandóval, hogy egy könnyen érthető példával megvilágítjuk, mit is jelent, hogy a beltéri egységbe található vinyó segítségével az élő adás megállítható, és visszatekerhető. Már persze nem az élő adás ténylegesen az egész ország számára, hogy mindenki várakozik, mert nekünk valami dolgunk van hirtelen, hanem csak számunkra, vagyis innentől kezdve mi persze egy kicsit le fogunk maradni az országos élő adástól, amikor tovább indítjuk, tehát csak... ja és persze utol is érhetjük az igazi országos élő adást, ha mondjuk a reklámba előretekerünk kissé, amikor éppen az van, de nekünk az már felvételről jön persze és... szóval ezért kell egyszerű példával ezt mindenki számára megvilágítani.

Jó, akkor mondjuk nézzen a két trendi beszédű mai fiatal, egy nagyon trendi közkedvelt mai valamit, és annak egy pontján, ami a lehető legtöbb mai trendi fiatal számára jól ismert, mert egy egész ország beszélt róla napokig, éppen az egyik trendi fiatal kihajol egy ropiért, és lemarad róla. És mit néznek legtöbben a mai trendi fiatalok? Mit gondolsz? Hát a bariköztöt.

Na most mire én megértettem egyszer azt, hogy mit mond, majd hogy az mit jelent, ez nekem beletelt egy fél évembe, amit elvonultan töltöttem remeteként egy hegyi kolostor több száz éves könyvtárában. Neked ezt már nem kell megtenned, mert én átadom a tudást, miszerint itt a Barátok közt című - és most engedjék meg nekem, hogy éljek a véleménynyilvánítási szabadságjogommal - szemétről van szó.

Na most reklámocskánk azt sugallja, hogy a fiatalok annyira szeretik e műremeket, hogy egymás közt, vagyis barátok közt csak kedvesen, becézgetve hivatkoznak rá, úgyis mint félszó, amiből megértik egymást. Bariközt.

Én fogtam magam, megnéztem egy ilyen epizódot, és belátom, a kreatívnak igaza van. Hát hogyne volna, amikor egy olyan cselekményfolyamban amelyben a dramaturgiát olyan konfliktusterek feszítik szét, minthogy vajon Orsolya el tudja-e csábítani Márkot, vagy a férfi Nikolettet választja, vagy Vanda a legújabb ötletével magához tudja-e láncolni Szabit, vagy Miklós vajon mi mindenre képes, hogy elkerülje Attila bosszúját, vagy Zsolt vajon belenyugszik-e, hogy Zsófi megcsalta, szóval egy ilyen konfliktustérben egyszer csak Magdi anyus megbotlik egy galacsinban, legurul a lépcsőn és szörnyethal, akkor ez az esemény nyilvánvalóan beégeti magát az egész ország emlékezetébe. Lehet vele dolgozni. Közös élményanyag. Hivatkozási alap. És most, hogy lemaradtál róla, mert falánk vagy és ropizol nagy művek befogadása közben, a mi nagyszerű termékünk segítségével még megmentheted magadnak ezen illékony katartikus pillanatot.

Jól van pajtás, de ha nem tudnád, mi is a piacból élünk. Nézd meg a bariközt nézettségi mutatóit, meg annak a másik mosléknak is, a Jóban-Rosszban címűnek (jobiroszi esetleg?) és látni fogod, hogy szakmailag mennyire mélyen indokolt volt vonatkozó húzásunk. Na meg már csak azért is bariközt, mert ha a konkurens csatornán megy ez a reklám, mégsem mondhatjuk ki direktben a versenytárs, értsd halálos ellenség termékének címét. Így engedik, mert persze a pénz az kell nekik. Érted már? Ez is egy szakma, ha nem tudnád. Arról meg nem mi tehetünk, hogy a nép kajálja az ilyen minőségű magyar termékeket, amelyekben még a profi színészek is megbénulnak, és amelyek még a dél amerikai szappanoperák színvonalát is mélyen alulmúlják.

Pardon és elnézést. Ahogy mondani szokták, a pénz szentesíti az eszközt. Már itt sem vagyok. Megyek én most, és megnézek pár epizódot ezekből a fent említett történetekből. Letöltök torrenttel az internetről száz részt mindegyikből, összekeverem őket, a kiadódó sorrendben egyszerre megnézem mind, és fogadjunk, hogy nem leszek agyhalott. Tartod?

*******************************************************************************

Értékelés: 3,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 1/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 5/10

A látvány (Scene) - 3/10

A technika (Technology) - 4/10

{mxc}

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 24 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Legutóbb olvasottak

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

3.png6.png1.png8.png9.png8.png
Ma222
Tegnap486
Ezen a héten1658
Ebben a hónapban10392
2014.10.25 óta361898

Látogató infó

  • IP: 54.158.219.248
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

4
Online

2018. május 24. csütörtök, 12:07

És még ezek is: