4 1 1 1 1 1 Rating 4.00 (1 Vote)
Pilóta keksz reklám

*************************

Pilóta keksz - 30s +++ Értékelés: 5,2/10

Pilótakekszék összeültek, tanácskoztak, felméréseket tanulmányoztak. Hogyan lehetne növelni a pilótakeksz eladási mutatóit? Kimutatások kimutatták, hogy a nők nem, vagy csak alig esznek ebből az édesipari termékből. Így kellet hogy legyen, hiszen e klip nyilvánvalóan nőknek készült, úgyis mint célcsoportnak.

***************

***************

Hát milyen kissrácot látunk itt? Mint egy játékbaba, hatalmas szemekkel, gyönyörű, hamvas pofikával, báj és kellem, csak úgy dagad a keblem. És milyen apukát látunk itt? Mondd csak milyet? Jóképű, jó humorú, jó seggű (gondolom), jó lenne, ha az enyém is ilyen lenne. (Most egy nő helyébe képzelem magam, tetszik tudni.) És ők ketten, apa és fia, az én drágáim, életem értelmei, ott ülnek az asztalnál, és ennivalóan beszélgetnek (képzavar?). Mint férfi a férfival. Mindjárt megzabálom mind a kettőt. Mert hogy minden férfinak tudni kell, hogy kell enni a pilótakekszet. Ez persze nem igaz, tudod, nem kell ilyesmit megtanulni, de a kisfiú nagyon komolyan veszi. Olyan édik a gyerekek, amikor csont nélkül benyalják a felnőttek mindenféle hazugságait. Mert a felnőttek azt hiszik, hogy mivel a gyerekek még nem érthetik a Bólyai-Lobacsevszkij-féle nem-euklideszi geometriát, ezért inkább valami egészen mást, valami egészen hazug dolgot kell nekik mondani a világról a gólyától a mikuláson keresztül a pilótakeksz kötelező evési rituáléjáig. De mindegy, végül is ártatlan hazugságok ezek, lényeg, hogy a nők azonnal padlót fognak a fentebb taglalt jelenettől, és ha már nem lehetnek nekik is hasonlóan tökéletes családtagjaik, hát legalább nekiállnak nyakló nélkül pilótakekszet zabálni.

Vagy én vagyok nagyon macsó, hogy nem ejtenek meg az idilli képsorok? Eltorzult lelkem már nem képes a gyengédségre, nem képes némi őszinte érzelmi elgyengülésre, nem képes befogadni a szeretet gyengéd áramát? Igen, azt hiszem ez a helyzet. Nem hiszek már a szeretetben, nem hiszek az emberiségben. Én, aki már akkor pilótakekszet rágtam, amikor az ábrázolt apuka még nem is létezett, pont én vesztettem volna el a normál emberi kapcsolatok kialakításának képességét, és erre egy pilótakeksz reklám kapcsán kellett rádöbbennem?

De nem kellett volna ennek így történnie, ha valahol egy kreatív nem veszi a fejébe, hogy női célcsoportra fókuszál inkább az adott ősi édességet reklámozandó, azt kommunikálva így a férfiaknak, a pilótakeksz evés jó mulatság, de nem férfimunka többé. Gyerekjáték. Asszonyöröm. Gyermekhazugság.

Kikérem magamnak.

Elképzelhető persze, nem vitatom, hogy egyeseknek mindössze az jut eszébe a filmet látván, ejnye de rég ettem pilótakekszet, megyek, veszek. Egyeseknek. Na jó, a többségnek. És különben is, azért kellett a női szíveken keresztül megközelíteni a kérdést, mert ők vásárolnak. A férfiak meg olyan lusták és macsók, hogy még azt sem tudják kimondani, anyukám, vegyél már egy kis pilótakekszet. Azért én biztos, hogy szélesebb spektrumú szinopszissal támadtam volna, befogva így fiatalt, öreget, férfit és nőt. Hát ilyen okos vagyok én.

Most már csak azt kell megtanulnom, hogyan kössem be a cipőfűzőmet.

******************************

Értékelés: 5,2/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 6/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 5/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 4/10

A látvány (Scene) - 6/10

A technika (Technology) - 5/10

 

{mxc}