1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Zewa reklám

*************************

Zewa Deluxe - 20s +++ Értékelés: 5,4/10

Mert hogy - úgy tűnik - a nő addig nem adja oda a puhaságot, amíg a férfi el nem ismeri, neki van igaza. A puhasággal aztán ki lehet törölni a feneket, és így a férfi emberi méltóságát megőrizve távozhat a mellékhelyiségből. De ez már nincs benne a filmben. Mert nem kell mindent olyan szájbarágósra csinálni. Ez a film például olyannyira nem szájbarágós, hogy én bizony egy szót sem értettem belőle. Eleinte.

***************

***************

Megpróbáltam lazán, nem belegondolva, kissé hunyorított szemmel végignézni és értelmezni. Igen, ez a Zewa nagyon puha, jó bele orrot fújni és jó vele feneket törölni. Szinte mindegy milyen kiszerelésben áll rendelkezésre. Csereszabatos. A vécépapírt lehet papír zsebkendőként is használni és fordítva. Annyira puha. Ennyi. Ennyi az üzenet. Ha ez átment neked, ne filóz tovább. Nincs neked erre időd. Puhaság. A nők tudják.

Ne haragudjanak, én nem bírom tovább. Először is mi az, hogy a nők tudják? Mit tudnak a nők? A puhaság mibenlétét tudják? Vagy ők tudják csak igazán értékelni, ha valami nagyon puha? A durva, kemény, otromba férfiak meg nem? Ráadásul ezek a férfiak azt képzelik, a nők inkább azt tudják értékelni, ha valami nagyon kemény. Tiszta hímsovinizmus. És különben is, miért ne tudnák a férfiak értékelni a puhaságot? Szerintem még a legkeményebb macsó gyerekek is azonnal észreveszik a smirglipapír és a Zewa közti különbséget egy ezt célzó fókuszcsoportos mérésen, ahol bekötött szemmel kell különböző mintákkal kitörölni a feneküket.

A történetet pedig végképp nem tudom dramaturgiailag összerakni. Talán így mégis. Mondjuk a nő elindul kicserélni a vécépapírt a klotyóban. Szembe jön a férfi, és valamit beszól neki. Ezen jól összevesznek. A férfi annyira felhúzza magát, hogy beindul a tömegperisztaltikája. Kirohan a budira. Ahol éppen nincs vécépapír. Csapdába esik ekképpen. A nő hüppögve leül a szőnyegre, és az orrát a Zewába fújja, ami itt épp vécépapír formájában nyomul. Közben tudván tudja a férfi szorult helyzetét. Kivár. Férfi végez, látja, nincs vécépapír. De a mobilja nála van, mert függő. Vívódik. Kell neki a vécépapír, de épp gyűlölik egymást az asszonnyal. Hirtelen beugrik, mit tanult legutóbb a vezetőképző tréningen. Konfliktuskezelés. Motivációs bázis erős. Szaros fenékkel ül egy kicsi és büdös helyiségben. Átváltás felnőtt-felnőtt kommunikációs üzemmódra. Felhívja az asszonyt a vécéből és szól: sajnálom. Az én hibám volt. Neked van igazad. Ok? És lám, a dolog működik. A nőnek ennyi elég. Felsóhajt megkönnyebbülve, ok. Mosolyogva feláll, viszi a felmentő tekercset. Férfi karja vécéből kinyúl, Zewa markába betesz. Kicsi lakás, kicsi vécé, karja ültében is messzire ér. Majd jön a nők tudják a puhaságot üzenet.

Sokat dolgoztam az anyagon, míg végre sikerült így összeraknom. Igen büszke vagyok rá. Indulni fogok vele drámapályázaton. Világos, egyszerű, jól érthető, nehogy elkalandozzon a figyelem. Hogy könnyen csússzon az üzenet. Nekem így már könnyen csúszik. Te meg találj ki egy másik történetet.

Na és például erre jó az a sok tréning, amivel nyaggatnak titeket a munkahelyen. Nem marad szaros a segged. A szó egyik értelmében sem.

******************************

Értékelés: 5,4/10 pont (ISTCT szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) - 6/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) - 5/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) - 6/10

A látvány (Scene) - 5/10

A technika (Technology) - 5/10

 

{mxc}