Külföldi

Olvasóink értékelése: 0 / 5

Csillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktívCsillag inaktív
 

Dulcolax

*************************

dulcolax logo - tabletta és végbélkúp – 40s +++ Értékelés: 3,6/10

A kreativitás arra való, hogy ne fogyjon ki az ötlettár még akkor sem, ha ragaszkodunk egy alapkoncepcióhoz. Tipikus példája ennek az undorító dolgok szép nőkkel történő reklámozása. Marad a koncepció, miszerint igenis szép nőkkel kell az ilyesmit reklámozni, mert csak, és a feladat, ennek ellenére tessék kitalálni számtalan variációt erre. És ha belegondolsz, ez nem is olyan nehéz, hisz nem kell mást tenned, mint az élet bármely területével foglalkozó bármely embereket behelyettesíteni szép nőkkel, és valami kis vonatkozó okosságot vonatkoztatni az adott undorítóságra. Pl. aszfaltozó szépnő szakmunkás esetén asszociáció a lágy, puha, gőzölgő aszfaltra…

***************

***************

Volt nekem női tanárom a Műegyetemen nem is egy, aranyos nénik is, és kemény számonkérők, matematika, fizika vonalon egyaránt, de ha ilyen bombázó lett volna valamelyikük, én biztos summa cum laude végeztem volna. Legalábbis nála biztosan kitűnő munkát végeztem volna. Ugye nincs annál kegyelmibb állapot, mint amikor tudod, vagy legalábbis nagyban valószínűsíthető, mi a csajnál a tuti befűzős szöveg. Lehet, már fizikai Nobel díjam lenne, annyira igyekeztem volna bevágódni a professzor bomba nőnél a forradalmian új fizikai elméleteimmel. De hát sajnos műszaki vonalon olyan ritka az ilyen bombázó külsejű egyetemi oktatónő, mint műszaki vonalon a bombázó külsejű egyetemi oktatónő. Na de nem így a reklámokban. Mondhatni, egy reklámban semmisem ritka. Legfeljebb az árpa, a búza, a rozs. Tudod, ritka árpa, ritka búza, ritka rozs… ne izélj már, van egy ilyen nóta… nevess már… https://www.youtube.com/watch?v=Sh6C5EdJmEc

Az itt mellékelt hölgy azt mondja magáról, ő mérnök, és tudja, mitől működik egy szerkezet óramű pontossággal. Egy egyetemi előadóteremnek látszó terem táblája előtt magyaráz éppen, amelyen egyetemi színtű matematikai képletek sorakoznak, némi differenciálegyenletek, meg felületi integrálok képében, már ha jól veszem ki, illetve ha emlékeznék még ilyesféle dolgokra. De hogy nem gimis anyag az biztos.

Most tessék mondani, ki az a hülye, aki egy reklámban elkezdi tanulmányozni, mi van a táblára írva? Én. Nyilván. Jó, de miért? Hogy kikezdhessem a kreativista trehányságot, már ha van ilyen. Persze mindig van ilyen. Itt például egyáltalán nem egyetemistáknak látszó fiatalok ülnek a nem gimis osztályteremnek látszó teremben. Na jó, lehet, ezek különösen tehetséges gyerekek, akik már az egyetemre járnak ilyen tehetség felturbózó izére, vagy… na oké, azt hiszem, ez már messze túllő a figyelembe vehető kockázati tényezők számánál, már ami az értelmezhetőséget illet, magyarul ezen csak én akadok fel nyilván.

A koncepció viszont jól érthetően az analógia bemutatása a termék hatásmechanizmusa és egy óramű pontossággal működő gépezet között. Már hogy a termék is ilyen óramű pontossággal működik, mint ahogy azt a jónő hasán forgó fogaskerekek is mindenki számára érthetően érzékeltetik. Mert tetszik tudni, ez a termék olyan precízen működik, hogy még egy ilyen echte műszaki agyú, mondhatni kocka bomba… bombázó mérnöknő elismerését is kivívja. És a legjobb ebben a termékben, anélkül nyújtja ezt a székletlágyító segítséget, hogy bárki észrevenné. Ellentétben a konkurencia termékével, ami bizony nem ennyire kiszámítható, és azt kockáztatná vele a bomba mérnöknő, hogy hirtelen látványosan összeszarná magát ott az előadóteremben, ami bizony eléggé feltűnő. Igazán nem illene hozzá.

„Válassza az önhöz illő megoldást!” Mert van ez a este beveszi, reggel megkönnyebbül, és van a másik, az azonnal megkönnyebbül. Gondolom az utóbbi betegtájékoztatója gondosan kitér arra, ha ebben az esetben is ragaszkodik ahhoz, nehogy a hatást bárki is észrevegye, akkor javasolják a mellékhelység egyidejű igénybevételét, hisz például egy előadóteremben előadás közben mind a termék felhelyezése, mind a hatás manifesztálódása vélhetően átlépné az észrevehetőség határát.

Összefoglalva tehát értem én, hogy az alapkoncepció kőbe van vésve, és voltaképp ünneplem e kreatív sokszínűséget, hisz több szépnős filmecskét cikiztünk már ugyanezen termék vonatkozásában, és valóban, mindegyik más volt. Máshogy beszéltek hülyeségeket, más helyzetekben próbáltak rávenni arra, bizony a szép nők is emésztenek, jó, ha erre is gondolok, ha legközelebb szép nőket környékezek meg. És jó, ha gyorsan megtanulom melyik virág a kedvencük, és a kúpot kedvelik-e inkább, vagy a tablettát?

*******************************************************************************

Értékelés: 3,6/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 2/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 5/10

A látvány (Scene) – 4/10

A technika (Technology) – 4/10

Ki van most itt?

Oldalainkat jelenleg 23 vendég és 0 tag böngészi

Utolsó hozzászólások

Olvasottsági sorrend az elmúlt félévben

Olvasottsági sorrend 2008 február 9 óta

És még ezek is:

Forgalom - különböző IP címekről

3.png6.png1.png8.png9.png8.png
Ma222
Tegnap486
Ezen a héten1658
Ebben a hónapban10392
2014.10.25 óta361898

Látogató infó

  • IP: 54.158.219.248
  • Böngésző: Unknown
  • Verzió:
  • Operációs rendszer: Unknown

Itt és most

4
Online

2018. május 24. csütörtök, 12:07

És még ezek is: