1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Walurinal reklám

***************

Walurinal logo orvostechnikai eszköz – 35s +++ Értékelés: 4,4/10

A kategória ismerős, sok példát láttunk már rá. Voltaképp már meg se hökkenünk, talán már nem is okoz vágycsökkentő asszociációkat bennünk férfiakban, ha szép nők keretén belül… ez nem jó… szóval ha szép nőkkel illusztrálnak valami emésztési végtermék körüli dolgot, vagy valami olyan gyógyítani valót, amelynek tárgya kapcsán nem feltétlenül szoktunk szép nőkre asszociálni. De már megszoktuk, és talán a reklámipar áldásos munkájának köszönhetően egy idő után el is indulhatunk egy ma még szexuális aberrációnak tartott irányba. De hát a tabukat márpedig le kell dönteni…

***************

***************

A húgyúti fertőzések 90%-át baktériumok okozzák. Ez a termék viszont többnyire megakadályozza ezt. Fogyassza egészséggel. Valami ilyesmi volna a feladat. Na de nehogy már ezt csak úgy a képébe vágjuk a kedves potenciálisnak. Persze lehetne mindenféle animációt alkalmazni, de azok a korok már elmúltak.

Jő hát maga nő, és imígyen szóla: Helló lányok! Én vagyok a ti felvilágosult énetek…

Kérdezzük meg hát pszichológus szakértőnket, miért érdemes így kezdeni az üzenetet? Nos, ugye voltaképp itt egy inverz projekció történik, amelynek keretében nem a néző projektálja bele magát a főhős karakterébe, hanem mi, azaz a reklám készítői projektálják be a nézőt a főhős karakterébe. Vagyis ez a főhős karakter mintegy átveszi egy pillanatra a néző személyiségét, kvázi helyette cselekszik, mintegy megosztva a tudást, ami eddig csak a sajátja volt. Én vagyok a ti felvilágosult énetek, mondja, amivel azt fejezi ki, a nézői ego, a ti, immáron énné alakul, ha tetszik egyfajta kollektív tudattá sűrűsödik, mintegy esszenciáját adva így a nézői insight-nak. A tiből így lesz az ő felvilágosult énje, vagy fordítva az ő énjéből lesz a ti felvilágosult titek. Ne tessék nevetni (már ha tényleg nevetni tetszik), ez nagyon fontos, mert így vonódik be a potenciális vásárló a termék által kifeszített spirituális akciórádiusszal jellemezhető térbe, és válhat így mintegy martalékául az értékesítési törekvéseknek.

Na de mit is mond ez a közén? …aki most ledönti a húgyúti fertőzéseket övező tévhiteket. Tehát ez a mi felvilágosult énünk, ami ugye jólesik, hisz így mi egy felvilágosult személyiségnek érezhetjük magunkat, mintegy benne vagyunk ebben a felvilágosult körben. És kik a nem felvilágosultak? Hát az öregek, az idősebbek. Anyám, és a nagyi. Nekik még tévhiteik vannak. De ennek mától kezdve vége. De itt most forradalom zajlik. A tévhitek ledöntésének forradalma. Mi lányok, helló, lerázzuk, a tévhitek rabláncait, és rádöbbentjük a maradi ősöket a korszerű, felvilágosult életszemléletre, miszerint a húgyúti fertőzések 90%-át baktériumok okozzák. Jó érzés, nem?

Na most azért a különböző korosztályok másképp tipizálhatók, erre is ügyeltek a gondos kreatív kezek. A nagyi prűd, ő egyszerűen szégyell erről beszélni. Nézzük csak. A nő kb. a lányom korosztálya lehet, akkor a nagyi olyan anyám korú. Jó, legyen a nagyi 90 éves. Ez a fényes szelek ifjúsága, ötvenhat 30-as korosztálya, durván nem prűd. Jó, legyen csak 75. Az már Beatles, meg popfesztivál. Szintén nem prűd sehogy se.

Az anyára már nem is mondjuk, hogy prűd, csak maradi. Ja igen, ezek a bonyolult kütyük, meg nem tud tegelni a féjszen, meg minden. Ja, és szerinte a felfázás az oka minden csípős pisinek.

De ezek mind rendben vannak, rajtam kívül senki nem fog ilyesmi megfontolásokat tenni, a nagyi prűd, anyám meg hülye, ez így normális. A húgyút mibenlétével kapcsolatban pedig egyik korosztály esetében sem ragadtatom magam a túlságosan részletgazdag képzeletbeli megközelítésre. Hanem a színészi játék, az nem semmi. Tessék például megfigyelni a nagyi arckifejezését, szinte… nem szinte, hanem tisztán leolvasható az üzenet, nana kislányom, erről nem illik beszélni. Az anya pedig olyan arcot vág, hogy mondhatsz nekem amit akarsz, én tudom, amit tudok. Valahogy mintha visszatérnénk a némafilmek korába, ahol az eltúlzott arckifejezésnek érthető okokból igen nagy jelentősége volt.

A baktérium viszont jól néz ki, és értem a szimbolikát is, ahogy a termékkel jól ellocsoljuk onnan a kórokozót. Ugye hogy levettem?

Ja, hogy akkor tetszik-e, vagy sem? Nekem általában nem tetszenek a reklámok, ezt már talán mondtam. Igen, talán nem kiugróan idegesítő. Csak a szokásos valószerűtlen idétlenségek…

*******************************************************************************

Értékelés: 4,4/10 pont (ISTST szám)

A BRAND bevésése (Imprinting) – 3/10

A forgatókönyv és/vagy a történet (Script) – 3/10

Az igazság faktor és/vagy a valós érték (Truth) – 6/10

A látvány (Scene) – 5/10

A technika (Technology) – 5/10